Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Ο ΚΛΕΩΝ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΕΞΗΓΕΙ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΔΩΝΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ: ΑΔΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΚΥΛΟΣ, ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-(VIDEO)


Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, μετά την παρέμβαση του ηθοποιού στο «Mega», για την κίνηση πολλών ανθρώπων του καλλιτεχνικού χώρου για το «ΟΧΙ» στο δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου, έστειλε… μήνυμα με το οποίο υποστηρίζει πως «δεν πρέπει να δαγκώνεις το χέρι που σε ταϊζει», αναφερόμενος στην παρουσία του Κλέωνα Γρηγοριάδη σε σίριαλ του καναλιού.


Το Σάββατο (4/7) ο Έλληνας ηθοποιός βρέθηκε σε πάνελ εκπομπής της ΕΡΤ και έδωσε… πληρωμένη απάντηση στον Άδωνι Γεωργιάδη, αναφέροντας: «Άδωνι δεν είμαι σκύλος, είμαι άνθρωπος».


===================================================================================
Κεραμιδόγατος
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου