Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

ΛΑΚΗΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ: ΝΕΥΡΟΤΣΟΥΛΗΘΡΕΣ -(ΤΙ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ "ΝΑΙ" ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ Ο ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΣ ΚΑΜΙΝΗΣ)


Ένας κολλητός μου φίλος  έχει ένα μαγαζί στο Κολωνάκι.

Εχτές είχε πάει μια παρέα μετά την συγκέντρωση του ΝΑΙ. Είχαν νεύρα γιατί στην συγκέντρωση του ΟΧΙ μίλησε ο Τσίπρας και στην δικιά τους δεν είχε πάει κανείς.

«Ούτε έναν Ρουβά δεν στείλανε» , είπε η κυρία «ή έστω έναν Ψινάκη».
¨Και καλά να μην βγει ο Σαμαράς ο δικός μας. Ας βγει ένας Θεοδωράκης».

«Ο Καμίνης δεν τραβάει ρε παιδί μου. Πολύ δυσκοίλιος»

Είναι αλήθεια πως όταν μιλάει έχεις την αίσθηση ότι σφίγγεται στην λεκάνη του σπιτιού του. Κοκκινίζει σαν μπαρμπούνι έτοιμο να κλάσει.

Η αλήθεια είναι ότι την μεγάλη συγκέντρωση του ΝΑΙ την αφήσαν χωρίς πολιτικό λόγο, χωρίς πολιτική προοπτική.

Βέβαια κι αυτή η ήπια στάση, είναι μια σωστή στάση όταν η χώρα κινείται σε τροχιά διχασμού αλλά σ΄ένα τόσο καίριο δίλημμα των καιρών μπορεί να απαντήσει ο Πύρρος Δήμας κι ο Νίκος Αλιάγας;

Και οι δύο μου είναι συμπαθείς, δεν συντάσσομαι με τις απόψεις τους αλλά και δεν τους απορρίπτω λόγω των απόψεών τους.

Ήθελα απλώς να “ξερα πως  αισθάνθηκαν που είδαν τους ανθρώπους που όλα αυτά τα χρόνια είχαν υπογράψει τα ΝΑΙ, να είναι παντελώς απόντες. Ήταν σαν να μπήκαν μπροστά αυτοί για να τους κρύψουν.
Σαν η ιστορία να ξεκίνησε μόλις χθες. Σαν να είμαστε τρεις μέρες πριν μπούμε στην Ευρώπη πρώτη φορά και το σκεφτόμαστε.

Θυμήθηκα μια ιστορία.  Ήμουνα πολύ μικρός, περνάγαμε μεγάλες δυσκολίες σπίτι μας. Για κάποιους πολλούς μήνες, ίσα που είχαμε να τρώμε. Η μάνα μου είχε αγοράσει κάτι σεντόνια για το σπίτι και είχε έρθει ο δοσατζής για να πάρει την δόση.
Η μάνα μου έστειλε εμένα ν” ανοίξω την πόρτα. Μου είπε, «πες του η μαμά μου δεν είναι εδώ».
Εγώ με το που άνοιξα και τον είδα του είπα: η μαμά μου είναι μέσα, δεν έχει να σας πληρώσει και μου είπε να σας πω ότι δεν είναι εδώ.
Ο άνθρωπος μου είπε «σ΄ευχαριστώ παιδί μου» και έφυγε.

 Δεν ισχυρίζομαι βέβαια ότι το ίδιο θα κάνει η Λαγκάρντ με τον Σόιμπλε. Την ιστορία την μεταφέρω για να πω κάτι άλλο.
Ότι θα προτιμούσα από  τον Πύρρο Δήμα και τον Νίκο Αλιάγα να πούνε ότι οι υπεύθυνοι των μνημονίων είναι κρυμένοι πίσω, αρνούνται να πληρώσουν την ζημιά που κάνανε στην χώρα και βάλαν εμάς μπροστά.

Αλλοίμονο όμως απ΄αυτούς που κρύβουν τις πράξεις τους πίσω από άφθαρτα πρόσωπα.

Καλό όμως είναι να ξέρουν και τα άφθαρτα πρόσωπα που δανείζουν το πρόσωπό τους.

Ύστερα κάθισε δίπλα τους μια παρέα από την συγκέντρωση του Συντάγματος.

«Μην ανησυχείτε» είπε ο ένας » ο Βαρουφάκης έχει πρόταση που θα την υπογράψουν οι ξένοι σε 48 ώρες».

«Και γιατί δεν μας την έλεγε 6 μήνες»; πετάχτηκε ο άλλος από το άλλο τραπέζι και η κουβέντα άρπαξε. Κόντεψε να ξημερώσει.

Στις  4.30 τα ποτά είχαν λυγίσει πια από τις αντιρρήσεις.

Μέχρι αύριο τα νεύρα μας θα ανεβαίνουν στην κορφή και μετά θα ξαναπέφτουν.

Όλη αυτή την εβδομάδα, όλων μας τα νεύρα κάνουν νευροτσουλήθρες.
===================================================================================
Κεραμιδόγατος
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου