Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

ΒΟΡΙΔΗΣ:ΕΛΛΑΣ ΚΑΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟ


πηγή:


Αγαπητέ Πιτσιρίκο, μετά την ανακάλυψη των Καρυάτιδων στην Αμφίπολη και τη δήλωση της εκπροσώπου τάφου κ. Παναγιωταρέα πως το μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα δεύτερο δάχτυλο του ποδιού τους αποδεικνύει την ελληνικότητά τους, ένιωσα μια απογοήτευση και μια στενοχώρια ανάμικτη με λίγη ντροπή.

Παρατηρώντας τα δάχτυλα των ποδιών μου, διαπίστωσα πως ουδεμία σχέση έχουν με το περίφημο ελληνικό πόδι γνωστό και ως greek foot.

Από το μεγάλο μου δάχτυλο έως το μικρό υπάρχει μια διαγώνιος ευθεία, πράγμα που δείχνει πως έχω το λεγόμενο αιγυπτιακό πόδι και, επομένως, γονιδιακά τουλάχιστον, δεν είμαι γνήσια Ελληνίδα.

Αν και γνωρίζω την καταγωγή μου πάππου προς πάππου, καθώς και οι προπαππούδες μου αλλά και εγώ έχουμε γεννηθεί στην Πελοπόννησο, δυστυχώς όμως όχι στην περιοχή της Μάνης και της Καλαμάτας που βγάζει συνήθως γκαραντί Ελληναράδες, κλονίστηκα καθώς, αποδεδειγμένα πλέον, δεν ρέει στις φλέβες μου γνήσιο» ελληνικό αίμα».

Τι άραγε να έχει συμβεί στη γενιά μου και από πού τελικά κρατάει η σκούφια μου; Θυμήθηκα την αξέχαστη Μαλβίνα όταν έλεγε κάτι για «αιματηρό γαμήσι τόσων αιώνων» που έχει υποστεί η φυλή μας και μετά από πολλά χρόνια κατάλαβα πως κυριολεκτούσε καθώς όσοι δεν έχουμε το Ελληνικό πόδι, είμαστε η ζωντανή απόδειξη της επιμειξίας που επέφερε αυτό το αιματηρό γαμήσι τόσων κατακτητών που πέρασαν κατά κύματα ανά τους αιώνες από τη χώρα μας.

Η σκορδοκαΐλα μου δεν κράτησε πολύ καθώς θυμήθηκα πως και οι δυο γιοί μου αλλά και η κόρη μου σε πείσμα του μπασταρδεμένου αίματός μου έχουν κληρονομήσει το ελληνικό πόδι του πατέρα τους και έχουν το δεύτερο δάχτυλο μακρύτερο, ίδιο με αυτόν των αρχαιοελληνικών αγαλμάτων.

Τα κατάφερα, σκέφτηκα, να κάνω δώρο στην πατρίδα, όχι μόνον έναν αλλά τρεις Έλληνες ακόμα.

Όσο για μένα, μπορώ, παρά το φυλετικό μου κουσούρι, να λογίζομαι σαν Ελληνίδα αφού γεννήθηκα στην Ελλάδα, μετείχα της ελληνικής παιδείας, βοήθησα με τη δουλειά μου και τους φόρους που πληρώνω στο «χτίσιμο» της πατρίδας μας, γέννησα για την πατρίδα δυο στρατιώτες και μια Ελληνίδα μάνα ακόμα, και ήμουν γενικά σε όλη μου τη ζωή μια φιλήσυχη πολίτις πιστή στο Σύνταγμα και τους νόμους της χώρας μου.

Η ανακούφισή μου, όμως, αυτή δεν κράτησε πολύ. Χθες βράδυ άκουσα τον πρωθυπουργεύοντα Βορίδη από το βήμα της Βουλής να λέει τσεκουράτα πως «όλοι οι καλοί Έλληνες είναι μαζί μας» και με έζωσε ξανά η υποψία πως όχι μόνο δεν είμαι γνήσια Ελληνίδα αλλά ούτε καν σωστή και καλή όπως πίστευα ότι είμαι για τους προαναφερόμενους λόγους, αφού πολιτικά και ιδεολογικά δεν πρόσκειμαι στην Κυβέρνηση.

Προφανώς, ο Βορίδης εμφορούμενος από τα ιδεώδη του μέντορά του, δικτάτορα Παπαδόπουλου, αποφάσισε με τη σειρά του να ξαναχωρίσει τους Έλληνες σε καλούς πατριώτες που στηρίζουν την Κυβέρνηση για το καλό της χώρας και σε μιάσματα που δεν την στηρίζουν.

Ο.Κ., αποδέχομαι τον διαχωρισμό.

Αλλά να ενημερώσω τον καλό Έλληνα Βορίδη που κυνηγούσε στα νιάτα του τους κακούς Έλληνες μ” ένα τσεκούρι, ότι ως μίασμα μέχρι να με στείλει εμένα και τους άλλους αντιφρονούντες σε κανένα ξερονήσι από αυτά που ονειρεύεται πως θα ξαναλειτουργήσουν ως τόποι εξορίας, εγώ θα πάψω να πληρώνω τους φόρους τον ΕΝΦΙΑ τα διόδια και οτιδήποτε μου ζητάει να πληρώσω το ληστρικό τους κράτος.

Επίσης, θα αποτρέψω τους γιους μου από το να εκπληρώσουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις. Η Ελλάς καλών Ελλήνων Χριστιανών των ακροδεξιών Βορίδη-Σαμαρά σίγουρα θα θέλει μόνο καλούς Έλληνες για στρατιώτες και όχι τα παιδιά των μιασμάτων.

Να πάρουν λοιπόν τους φόρους από τους καλούς Έλληνες ψηφοφόρους τους και από τους φίλους τους εφοπλιστές, των οποίων ο πατριωτισμός είναι τόσο μεγάλος και αυτονόητος που τους έχουν απαλλάξει με νόμο από την υποχρεωτική φορολογία και το ελληνικό κράτος επαφίεται στον» θρυλικό» πατριωτισμό τους.

Και να στείλουν τα παιδιά των προαναφερομένων κυρίων να υπηρετήσουν την πατρίδα και να ρισκάρουν τα νιάτα των δικών τους παιδιών και όχι των παιδιών μου με τη σαβούρα που μας φορτώνουν οι φίλοι και σύμμαχοί μας κι οι μιζαδόροι οπλάδες συνεργάτες τους.

Εγώ τέρμα, ό,τι ήταν να δείξω από πατριωτισμό το έδειξα μόνο που μου μένει να τους δείξω πια είναι το δάχτυλο, όχι του μη ελληνικού ποδιού μου, αλλά του χεριού μου τεντωμένου στη γνωστή ελληνικότατη χειρονομία.

Αντιγόνη
(Αγαπητή Αντιγόνη, μετά την δήλωση της Άννας Παναγιωταρέα για τα ελληνικά δάχτυλα του ελληνικού ποδιού, πέρασα κι εγώ αρκετές ώρες κοιτώντας τα δάχτυλα των ποδιών μου, για να διαπιστώσω αν είμαι γνήσιος Έλληνας. Μετά, όμως, σκέφτηκα πως δεν χρειάζεται να κοιτάξει κάποιος τα δάχτυλά της Παναγιωταρέα για να δει αν είναι γνήσια Ελληνίδα, αφού αρκεί να δει κανείς την φάτσα της για να καταλάβει πως από την Ελλάδα πέρασαν και οι Μογγόλοι. Τα περί καλών Ελλήνων του Βορίδη δεν είναι τίποτε άλλο από τα παραδοσιακά τσιτάτα των δεξιών που ανακάλυψαν πριν από πολλές δεκαετίες την εθνικοφροσύνη γιατί κατάλαβαν πως, για να ξεπουλάς την Ελλάδα, πρέπει να έχεις την εξουσία. Και την εξουσία στην Ελλάδα την έχεις, όταν πουλάς εθνικοφροσύνη και πατριωτισμό, ενώ το μόνο που σε νοιάζει είναι πως θα πουλήσεις την Ελλάδα για να οικονομήσεις. Οι μεγαλύτερες εθνικές τραγωδίες για την χώρα μας έγιναν από τους δεξιούς. Που ήταν πάρα πολύ εθνικόφρονες. Και ξεπουλάνε την Ελλάδα αβέρτα. Να είσαι καλά.)
===================================================================================
Κεραμιδόγατος
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου