Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

ΚΕΡΑΜΙΔΟΓΑΤΟΣ:(2009)-Δημοσκοπήσεις : κιμάς που κόβεται παρουσία του πελάτη.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ 2009


ΓΡΑΦΕΙ: Ο ΚΕΡΑΜΙΔΟΓΑΤΟΣ Ο ΜΑΝΤΟΥΜΑΝΤΑΔΟΡΟΣ


Το κύριο χαρακτηριστικό αυτών των εκλογών ήταν οι πολλές δημοσκοπήσεις από ένα πλήθος εταιριών δημοσκοπήσεων που παρήγαγαν αντί για
δημοσκοπήσεις , «ειδήσεις» και τις πουλούσαν στην τηλεοπτική αγορά . Με την σειρά της η τηλεοπτική αγορά πουλούσε τηλεοπτικό κοινό στις διαφημιστικές εταιρίες . Άλλες φορές τις δημοσκοπήσεις τις παρήγγειλε και τις πλήρωνε το κανάλι και άλλες φορές τις έκαναν μόνες τους οι εταιρίες δημοσκοπήσεων  και τις πουλούσαν στα κανάλια. Ο ένας βοηθούσε τον άλλο και οι δύο δούλευαν εμάς. Οι εταιρίες αυτές όπως αποδείχθηκε δεν κάνουν καταγραφή των τάσεων της κοινής γνώμης.  Κάθε άλλο. Κάνουν προβλέψεις. Και αν το παρακάνεις , όπως το παράκαναν , οι προβλέψεις φτάνουν στα όρια της γελοιότητας. Αγνόησαν την ρευστότητα που επικρατούσε και έφτασαν στο σημείο να πουλάν  σαν επιστημονικό συμπέρασμα τις προφητείες και τον δημοσκοπικό τζόγο. Το τίμημα της
ανυποληψίας θα το πληρώσουν. Το κακό είναι ότι θα πληρωθεί και από κάποιες εταιρίες που κάνουν καλά την δουλειά τους. Οι δημοσκοπήσεις είναι εργαλείο όταν γίνονται και αξιοποιούνται σωστά. Διαφορετικά επηρεάζουν την κοινή γνώμη και καθοδηγούν πολιτικές συμπεριφορές. Δεν μπορείς να αγνοείς την πολιτική και επιστημονική δεοντολογία και τον κοινό νου. Δεν συντάσσεις δημοσκοπικές ερωτήσεις έχοντας κατά νου να μην δυσαρεστήσεις αυτούς που τις παραγγέλλουν και τις πληρώνουν. Τι είναι οι δημοσκοπήσεις κιμάς , που κόβεται παρουσία του πελάτη ;
Αποχή και βαρβαρότητα.
Ένα δεύτερο χαρακτηριστικό ήταν η μεγάλη αποχή, πρωτοφανής για τα Ελληνικά δεδομένα κατά γενική εκτίμηση. Πέρα από την αποστασιοποίηση του
κόσμου απέναντι στο πολιτικό σύστημα και εδώ τα ΜΜΕ και κύρια η τηλεόραση , έπαιξαν τον ρόλο τους . Όλη η προπαγάνδα περί αποχής και παραλίας πέρασε μέσω των καλοπληρωμένων παρουσιαστών και μεγαλοδημοσιογράφων. Από τον πολιτικά διαπλεκόμενο και κομιστή video Αναστασιάδη , από τον όλα τα σφάζω όλα τα σατιρίζω και τον μικρόκοσμό μου πουλάω Λαζόπουλο , από τους Ράδιο Αρβύλα , από τις λάιφ στάιλ εκπομπές και από τις ξανθιές πρωινατζούδες που με την οξυζεναρισμένη αφέλειά τους αποχή και παραλία διαφήμιζαν. Παραλίες για όλα τα βαλάντια. Για τους πλούσιους Πάρο  Μύκονο , για τους φτωχούς Λούτσα. Όλοι αυτοί , άλλος συνειδητά άλλος όχι , για τον δικομματισμό δούλεψαν και σε ένα βαθμό πέτυχαν αυτό που ήθελαν. Το να κάνεις την απογοήτευσή σου από το υπάρχον σύστημα πολιτική στάση και να μην πάς να ψηφίσεις το καταλαβαίνω. Όλους όμως αυτούς τι καημός του έπιασε ;  Συνήθως στις Δημοκρατίες αποφασίζουν αυτοί που προσέρχονται στις κάλπες και όχι αυτοί που απέχουν. Και μετά τι ;  Νάμαστε πάλι στον ασύδοτο και
ανθρωποφαγικό κόσμο των αγορών : Στη βαρβαρότητα. Γιατί το δίλημμα σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα παίρνει αξία από αυτόν που το φωνάζει. Άλλο να το φωνάζει ο Γιώργος του Πασοκ και άλλο  η Ρόζα Λούξεμπουργκ. Ο ένας πάει
να κάνει διαχείριση σε ένα νεοφιλελεύθερο κράτος και η άλλη , επειδή το φώναζε ,βρέθηκε το πτώμα της να επιπλέει ανάμεσα σε νούφαρα στο κανάλι Λάνβερχ του Βερολίνου με το «αγύριστο» κεφάλι της τσακισμένο από τους υποκόπανους βάρβαρων παρακρατικών.
      Ούτε μανούλες , ούτε πατερούληδες. Καλύτερα ορφανό.
         Σχετικά με την δημοσιογραφική έρευνα του ‘ΕΜΠΡΟΣ’ για την υπόθεση της Μονής του Αγ.Ραφαήλ και τα έργα της Ευγενίας Κλειδαρά σεβόμενος το χώρο της εφημερίδας , δύο λόγια που αφορούν και τον Κο Δελόγκο. Όσοι δεν αντιλαμβάνονται ακόμα και τώρα - με τα όσα συμβαίνουν στον Αγ.Ραφαήλ- ότι το εμπόριο πίστης και πατριωτισμού είναι το έσχατο όπλο του κάθε κερδοσκόπου , είναι όσοι δεν θέλουν να καταλάβουν και όσοι  έχουν συμφέρον να μην καταλάβουν.
«Διάβασα, κατάλαβα, αρνήθηκα ….» . Αυτοκράτορας Ιουλιανός , ο κατά Χριστιανούς Παραβάτης. Χαίρεται.


Κεραμιδόγατος ο μαντουμανταδόρος (Β.Π)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου