Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

Η ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟY ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ: ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ, ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΙΞΩ


Για ανασχηματισμό εξάντλησης των εφεδρειών έκανε λόγο η Ζωή Κωνσταντοπούλου σχολιάζοντας το νέο σχήμα, που αποφάσισε ο Αλέξης Τσίπρας, συμπληρώνοντας πως πρόκειται για «κυβέρνηση επιλογής των δανειστών».
                                       
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί η επικεφαλής της «Πλεύσης Ελευθερίας» σημείωσε ότι πρόκειται για επιστράτευση των προσώπων «θα μπορούσαν σε αυτά τα τελευταία επεισόδια της κυβέρνησης να αναλάβουν μια θέση εξουσίας».

Η πρώην πρόεδρος της Βουλής τόνισε πως αναβαθμίζονται πρόσωπα που δεν έχουν πάρει την ψήφο των πολιτών και δεν έχουν αναδεχθεί από την κοινωνία. «Έχει χορτάσει αυτός ο τόπος από παλαιοκομματικά κόλπα και τρικ», είπε.

Είναι πλέον εμφανές ότι αναζητούνται τρόποι και τεχνικές για να παραταθεί ο βίος της κυβέρνησης. Ελπίζω να μην διαρκέσει πολύ ο βίος αυτός. Ελπίζω να είναι μικρός ο βίος των μνημονιακών κυβερνήσεων και γι αυτό θα παλέψω. Είμαι απέναντί τους και θα είμαι μέχρι να τους ρίξω.

Τέλος, ανέφερε ότι «επειδή ακριβώς με ενδιαφέρει ο τόπος και η κοινωνία και θέλω να πατήσει στα ποδιά της, είμαι διατεθειμένη να δώσω αυτή τη μάχη».
===================================================================================
Κεραμιδόγατος 
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου