Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Ο κ.ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ


Είναι η πρώτη φορά που γράφω επιστολή προς κάποια εφημερίδα και δεν ξέρω ακριβώς πώς ν' αρχίσω. Οι σκέψεις μου αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε σύγχυση, όχι τόσο από το εκλογικό αποτέλεσμα όσο για τη φοβία που με διακατέχει για την επόμενη μέρα, μιας και για το επόμενο διάστημα θα πορευθούμε με την ίδια ακριβώς λογική των ανθρώπων που έχουν φέρει την Ελλάδα ώς εδώ.
Η ώρα ήταν 7 και είχα βάλει την τηλεόραση για να δω τα exit polls. Την ώρα, λοιπόν, που έκανα το γνωστό zapping, έπεσα πάνω στο Mega, που εκείνη τη στιγμή είχε ένα διάγραμμα για την ψήφο των ηλικιακών ομάδων. Το 34% λοιπόν (ή κάτι παραπλήσιο) της ηλικίας 18-35 είχε ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνα πάντα με τα exit polls, και 20% Ν.Δ. Ο Κύριος Πρετεντέρης, λοιπόν, είχε τη δική άποψη πάνω σε αυτό το θέμα, ότι "οι νέοι δεν έχουν συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο που διατρέχει η χώρα". Δηλαδή ότι οι νέοι δεν έχουν συνείδηση της ψήφου τους.
Θέλω, λοιπόν, να απαντήσω στον Κύριο Πρετεντέρη (μιας και είμαι 19 χρόνων και ανήκω σε αυτή την ομάδα), όχι σε προσωπικό επίπεδο, αλλά εκπροσωπώντας ίσως ένα μεγάλο ποσοστό των νέων που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ.
Εγώ λοιπόν, Κύριε Πρετεντέρη, έχω πλήρη επίγνωση της ψήφου μου, όπως έχει και ο δικός σας γιος, κόρη, ανιψιός ή δεν ξέρω τι έχετε. Σε διαφορετικό πλαίσιο, βέβαια.
Εγώ έχω πλήρη επίγνωση της ψήφου μου γιατί δεν αντέχω να βλέπω τη γιαγιά μου να παίρνει 400-500 ευρώ τον μήνα. Δεν δέχομαι ο πατέρας μου, που έχει δουλέψει 40 χρόνια, να πάρει τη σύνταξη που αναλογεί στο 1/7 του μισθού των βουλευτών. Δεν αντέχω να βλέπω τους φίλους μου να μην έρχονται στην καφετέρια επειδή η οικογένειά τους δεν έχει 2 ευρώ να τους δώσει να πάρουν έστω μια Κόκα Κόλα. Δεν θέλω να μπω στα 22 μου στην εύρεση εργασίας και όταν, λέω όταν, καταφέρω να βρω μια δουλειά, να παίρνω 500 ευρώ τον μήνα και να καταπατώνται τα δικαιώματά μου. Δεν θέλω να βγω στη σύνταξη στα 75 μου. Δεν αντέχω να βλέπω αυτούς που έβαλαν την υπογραφή τους στην καταδίκη μου και την καταδίκη της πατρίδας μου να μου τάζουν πλήρη αναδιαπραγμάτευσή της.
Από την άλλη, ο ΔΙΚΟΣ σας γιος, ανιψιός ή ό,τι άλλο έχετε, είναι ΚΑΙ αυτός πλήρως συνειδητοποιημένος για την ψήφο του. Προφανώς αυτός δεν αντιμετωπίζει τα προβλήματα που έχουμε εμείς, δεν ξέρει ή δεν ΘΕΛΕΙ να ξέρει τα προβλήματα γύρω του, είναι βολεμένος στις βίλες του και στα λεφτά που πληρώνει ο καναλάρχης σας για τη γνωστή προπαγάνδα που κάνετε. Με τη διαφορά όμως ότι εσείς έχετε τα λεφτά να στείλετε τον γιο, ανιψιό και τα λοιπά κάπου έξω, αν έρθουν τα δύσκολα. Θα μπορέσετε να τον στείλετε σε κάποιο κολέγιο, θα μπορέσετε να τον βολέψετε κάπου. Εμείς δεν μπορούμε.
Θα ήθελα, οδεύοντας προς το τέλος, να μιλήσω για το ποσοστό που εκπροσωπώ εγώ, αυτό του 30%. Είμαστε απόλυτα συνειδητοποιημένοι, Κύριε Πρετεντέρη, δεν μασάμε πια με την κινδυνολογία, τον εκφοβισμό και τη λασπoλογία σας. Κλείνουμε την τηλεόραση και κατεβαίνουμε στους αγώνες. Αυτό το 30% είναι μόνο η αρχή τού τι θα επακολουθήσει στη συνέχεια. Οι νέοι είμαστε εδώ, δηλώνουμε "παρών" και δεν ανεχόμαστε κανενός είδους αμφισβήτηση της κριτικής μας σκέψης.
Ευχαριστώ 

ΥΓ.: Θέλω να τονίσω ότι δεν ανήκω σε κάποια πολιτική παράταξη, δεν υποκινούμαι από κάποιο κίνητρο. Απλώς είναι μια επιστολή αγανάκτησης, μιας και δεν ήξερα πού αλλού να απευθυνθώ.

Θοδωρής Σπανός
                                ΑΥΓΗ 19/6/2012

========================================================
Κεραμιδόγατος
 ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου