Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

ΑΙΜΙΛΙΑ ΒΟΥΛΒΟΥΛΗ: ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΡΙΖΑ. ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΟΥ.

  



Να σας πω λοιπόν μια ιστορία για το νέο κράτος του ΣΥΡΙΖΑ και την αξιοκρατία με την οποία λειτουργεί:

Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ): Βγάζει προκήρυξη για μία θέση ερευνητή με εμπειρία ενός έτους στη διεξαγωγή ποιοτικής μεθοδολογίας κοινωνικής έρευνας. Κάνω αίτηση στο πλαίσιο της προσπάθειας μου να επιστρέψω στην Ελλάδα. 

Είμαι κοινωνική ανθρωπολόγος (επίκουρη καθηγήτρια μέχρι πρόσφατα) και στα 20 και πλέον χρόνια της ακαδημαϊκής μου ζωής έχω διεξάγει ΜΟΝΟ ποιοτική μεθοδολογία έρευνας (υπερδεκαετή, τόσο στην Τουρκία όσο και στην Ελλάδα με διάφορες υποτροφίες εθνικές και διεθνείς και συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα) η οποία αποδεικνύεται με χίλιους δυο τρόπους και δημοσιεύσεις ως επί το πλείστον διεθνείς, προϊόντα αυτών των ερευνών με δεκάδες ετεροαναφορές από άλλους επιστήμονες.

Η επιτροπή με προεδρεύουσα την ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟ πρόεδρο του Κέντρου αποφαίνεται πως δεν τεκμαίρεται η εμπειρία μου στην διεξαγωγή ποιοτικής μεθοδολογίας και απορρίπτει την αίτηση μου.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν εννοώ ότι δεν προσλαμβάνομαι, εννοώ ότι η επιτροπή αποφαίνεται πως δεν έχω ΚΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΑΙΤΗΣΗ. "Απορρίπτεται" ήταν η δικαιολόγηση. Δεν είμαι κατάλληλη. 

Το ξέρω πως δεν είμαι κατάλληλη. Δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ και αυτό εγώ το θεωρώ ένα ακόμα από τα προσόντα μου.
===================================================================================
Κεραμιδόγατος 
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου