Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Η ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ, Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ, Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ ΚΑΙ Η ΓΑΤΑ ΤΩΝ ΙΜΑΛΑΙΩΝ


πηγή:
Πιτσιρίκος

Το καλοκαίρι του 2014, ο Αλέξης Τσίπρας εξαφανιζόταν για πολλές ώρες και η Περιστέρα δεν μπορούσε να τον βρει. Όταν επέστρεφε ο Αλέξης στο σπίτι, η Περιστέρα τον ρωτούσε πού ήταν και αυτός της έλεγε «σε δουλειές, άσε με τώρα γιατί είμαι κουρασμένος».

Όπως ήταν λογικό, το μυαλό της Περιστέρας πήγε στο κακό.

«Κάποια άλλη θα υπάρχει» σκέφτηκε, «αν με αρχίσει στο κέρατο ο Αλέξης, πριν γίνει πρωθυπουργός, την κάτσαμε την βάρκα».

Η Περιστέρα πήγε στο γραφείο ενός φίλου της, του Μήτσου, που είναι ιδιωτικός ντετέκτιβ.

Τον ήξερε από παλιά που ήταν μαζί στην ΚΝΕ. Έκαναν παρέα αφισοκόλληση και πουλούσαν κουπόνια του κόμματος.

Του εξήγησε την κατάσταση και του ζήτησε να παρακολουθήσει τον Αλέξη Τσίπρα, για να δει πού χάνεται τα μεσημέρια.

«Άσ’ το πάνω μου συντρόφισσα» της είπε ο Μήτσος που την γούσταρε από την εποχή που ήταν ακόμα κνίτες και τους έκανε καθοδήγηση ένας μεγάλος θεωρητικός του μαρξισμού που σήμερα είναι στο Ποτάμι και συνεχίζει τη λαϊκή πάλη για την ανατροπή του καπιταλισμού παρέα με τον Σταύρο Θεοδωράκη.

Ο Μήτσος παρακολούθησε τον Αλέξη Τσίπρα –μεταμφιεσμένος σε θεογκόμενα για να μην τον αναγνωρίσει- και διαπίστωσε πως ο Αλέξης πήγαινε τα μεσημέρια σε ένα διαμέρισμα κοντά στην αμερικάνικη πρεσβεία.

«Μπαίνει μέσα και μετά έρχεται μια θωρακισμένη λιμουζίνα αλλά δεν μπορώ να διακρίνω τα πρόσωπα» είπε ο Μήτσος στην Περιστέρα.

Η Περιστέρα ήταν πια αποφασισμένη.

Την επόμενη μέρα, μεταμφιέστηκε σε καθαρίστρια και μπούκαρε στο διαμέρισμα από τον φωταγωγό.

Κρύφτηκε στο δεύτερο μπάνιο και περίμενε.

Κάποια στιγμή η πόρτα του σπιτιού άνοιξε και άκουσε τον Αλέξη Τσίπρα να μιλάει στο τηλέφωνο:
«Ναι, εδώ είμαι. Σε περιμένω. Έλα, μην αργήσεις».

Μετά από λίγο, η πόρτα άνοιξε ξανά και κάποιος μπήκε στο σπίτι.

Η Περιστέρα άκουσε κάτι ψιθύρους αλλά δεν καταλάβαινε.

Και μετά σιωπή.

Η Περιστέρα αποφάσισε να επέμβει.

Βγήκε από το μπάνιο και κατευθύνθηκε προς το σαλόνι.

Ο Αλέξης Τσίπρας τινάχτηκε από την πολυθρόνα μόλις την είδε.

«Τι κάνεις εσύ εδώ;»

«Νομίζω πως εγώ πρέπει να κάνω αυτή την ερώτηση» του είπε έξαλλη η Περιστέρα.

«Αγάπη μου…»     

«Άσε τα ‘αγάπη μου’ και πες μου πού είναι αυτή»

«Ποια αυτή;»

«Έλα, Αλέξη, μην κάνεις τον χαζό. Σε ξέρω καλά τι ψεύτης είσαι, αυτά τα χαζά να τα κάνεις στα χάπατα που θα σε κάνουν πρωθυπουργό, για να τους φέρεις την ελπίδα και την αξιοπρέπεια, χαχαχαχαχαχαχαχα!»

«Νιάου» ακούστηκε ξαφνικά.

«Τι είναι αυτό;» είπε η Περιστέρα.

«Μια γάτα»

«Μας ακούει τόση ώρα μια γάτα;»

«Μην ανησυχείς, είναι γάτα Ιμαλαΐων, δεν ξέρει ελληνικά»

Τότε ακούστηκε ο ήχος από το καζανάκι.

«Στην τουαλέτα είναι αυτή η καριόλα;» είπε έξαλλη η Περιστέρα και κινήθηκε προς την πόρτα της τουαλέτας.

Σαν αστραπή, ο Αλέξης Τσίπρας τινάχτηκε και μπήκε μπροστά της.

«Κλείδωσε, κλείδωσε!» φώναξε ο Αλέξης, και ακούστηκε το κλειδί να γυρνάει με ταχύτητα στην κλειδαριά.

«Κλείδωσε, μωρή ψωλοκτσακίστρα, κι εγώ θα ανατινάξω την πόρτα» φώναξε η Περιστέρα και έβγαλε από το τσαντάκι της ένα πτυσσόμενο μπαζούκας.

«Ξεκλείδωσε, ξεκλείδωσε, αυτή η τρελή θα μας τινάξει στον αέρα» ούρλιαξε έντρομος ο Αλέξης Τσίπρας.

Η πόρτα της τουαλέτας άνοιξε και εμφανίστηκε ο Σταύρος Ψυχάρης.

«Αλέξη, τι δουλειά έχεις με τον Σταύρο Ψυχάρη;» είπε απορημένη η Περιστέρα.

«Να, εδώ συζητάμε πώς θα χτυπήσουμε την διαπλοκή, όταν θα γίνω ο πρώτος πρωθυπουργός της Αριστεράς» είπε ο Αλέξης Τσίπρας.

«Καλά, βρε αγάπη μου, ξεκίνησες τις κοινωνικές σχέσεις με την ελίτ της χώρας πριν εκλεγείς πρωθυπουργός και εμένα δεν μου λες τίποτα;» είπε με νάζι η Περιστέρα.

«Φοβόμουν μη με παρεξηγήσεις»
«Εγώ να σε παρεξηγήσω, βρε κουτό;»

«Αγάπη μου, αν ήξερα πως το εγκρίνεις, θα σε φώναζα κι εσένα, ο Σταύρος ο Ψυχάρης είναι ένας υπέροχος άνθρωπος»

«Ας γιορτάσουμε αυτή τη συνεύρεση με μια γαλλική σαμπάνια» είπε χαμογελαστός ο Σταύρος Ψυχάρης, και στη συνέχεια φίλησε το χέρι της Περιστέρας.

«Νιάου» έκανε η γάτα και τρίφτηκε χαδιάρικα στο πόδι του Αλέξη Τσίπρα.

(Αν ο Ψυχάρης έχει ηχογραφήσει τις μυστικές συναντήσεις του με τον Τσίπρα -όπως αφήνει να εννοηθεί-, ο Τσίπρας, εκτός από στημένος και απατεώνας, είναι και ηλίθιος. Πολύ θα ήθελα να ήξερα ποιος τον συμβούλευε για αυτές τις συναντήσεις με τους ολιγάρχες. Του αξίζει βραβείο.)
===================================================================================
Κεραμιδόγατος 
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου