Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Πρετεντέρης tribute...(ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΙΕΣ ΡΗΣΕΙΣ)

Πρετεντέρης tribute...


Πρετεντέρη, τους ακτιβιστές που διαμαρτυρήθηκαν στο γραφείο του Βαρβιτσιώτη τους συνέλαβαν. Τους βομβιστές δεν απορείς γιατί δεν τους πιάσαν;

- Εγώ έφταιγα. Δεν θα ξαναβγώ βόλτα με τη βάρκα Γενάρη μήνα, κύριε Πρετεντέρη μου.

- Κάποιος να πει στον Πρετεντέρη τι είναι η UEFA, τι ο ΟΟΣΑ και τι η NASA, γιατί βασανίζεται και δεν είναι σωστό στην ηλικία του.



- Αναρωτιέμαι αν όλα αυτά τα λαμόγια τύπου Πρετεντέρη, Κώνστα, Μπάμπη δεν μπορούν να φάνε μια μηνυσάρα για διασπορά ψευδών ειδήσεων.

- 2 σφαίρες σε φάκελο στον Πρετεντέρη είναι τρομοκρατία ενώ να πνίγει το λιμενικό 9 παιδάκια δεν είναι. Τόσο γελοίος είναι ο όρος "τρομοκρατία".
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! Η σφαίρα που στάλθηκε στον Πρετεντέρη!

- Γιαούρτωσαν τον Πρετεντέρη…Παπάρια! Αυτός για να το καταλάβει πρέπει να του πετάξεις ολόκληρη τη στάνη

- Πάντως, μπαγλαμάδες σαν τους Πρετεντέρη, Μπάμπη, Άρη, Ευαγγελάτο, τα μουσικά σύνολα της ΕΡΤ δεν είχαν. Τι σόι σύνολα ήταν; Να τα λέμε αυτά..

- Θα κάνω ασφαλιστικά μέτρα στον Πρετεντέρη προκειμένου να σταματήσει να μιλάει εκ μέρους μου λέγοντας παπάρες για το "τί θέλουν πολίτες".

- Να δεις που υπάρχει πλανήτης που πέταξε τον Πρετεντέρη στη Γη γιατί δεν τον άντεχε άλλο. Η Ανδρομέγα.

- Ρήγμα στη σχέση Σόϊμπλε - Πρετεντέρη. Ο δεύτερος αποκάλεσε τον πρώτο "γκαουλάϊτερ".

- Εγώ ρε Πρετεντέρη και Καψή καταδικάζω τη βία, αλλά αν σας είχα μπροστά μου ευχαρίστως σας πλάκωνα στα μπουνίδια, χαμένα παρτάλια.

- Ο Στουρνάρας έχει σήμερα καλεσμένους την Τρέμη και τον Πρετεντέρη.

- Έχω τον Πρετεντέρη στο αθορυβο και ακόμη μαλακίες λέει

- Έναν Πρετεντέρη να είχε ο Γκαίμπελς, το Νταχάου θα το ξέραμε για Ινστιτούτο Αδυνατίσματος.

- Μόλις έκανα μια δημοσκόπηση στους φίλους μου, και το 100% θέλει να γιαουρτώσει τον Πρετεντέρη.



Σημείωση ιστολογίου: Σήμερα είχα έντονη διάθεση να σκυλοβρίσω τον Πρετεντέρη αλλά άφησα το διαδίκτυο να το κάνει για μένα. Πλάκα είχε! 
[Όλο το παραπάνω υλικό είναι αλιευμένο από διάφορα ιστολόγια και από το τουίττερ.]

 Blog:Cogito ergo sum..
=============================================================================
Κεραμιδόγατος 
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου