Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΙΑΤΑ ΑΡΡΩΣΤΟ "ΕΓΩ" ΤΟΥ-ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ. ΕΓΩ!.ΑΠΟΛΥΤΩΣ




πηγή:
Blog:ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ


Υπάρχουν περιπτώσεις που η κριτική, αλλά και η σάτιρα σηκώνουν τα χέρια ψηλά! Και τα πόδια!

     Άλλες φορές λιπόθυμες και ξέπνοες απ' τα γέλια,
     ..κι άλλες φορές για να φασκελώσουν χειροπόδαρα τα επουράνια,
      ..που στέκουν ακόμη, και δεν κατακρημνίζονται στο κεφάλι μας όπως κι η παρέα του Αστερίξ φοβότανε, με όσα ακούνε!

     Μιά τέτοια μαγική σκηνή ήταν και προχθές το βράδυ όταν εν τη ρύμη του λόγου, το γνωστό δηλαδή παραλήρημά του, η...

Αυτού Χυδαιότης δήλωσε ότι ο πρώτος που έδιωξε την τρόϊκα ήταν αυτός!
     Παραδέχτηκε βέβαια ότι μετά την διώξανε κι άλλοι, ή θα την διώξουν στο μέλλον, αλλά όχι με την επιτυχία που αυτός το έκανε!
     Freeze ο παρουσιαστής-δημοσιογράφος-εκδότης-''όπου φυσάει ο άνεμος πάω'',
     ..freeze το στούντιο, freeze το πανελλήνιο, παραλίγο να γίνουμε συλλήβδην ο Frozen Planet!

     Ο υπαίτιος του νόμου περί (αν)ευθυνότητας των υπουργών, ο ΑΠΟΛΥΤΩΣ  υπεύθυνος για το χαράτσι στα ακίνητα στους λογαριασμούς της ΔΕΗ,
     ..ο καρπαζοεισπράκτορας του Γιούνκερ, η παραδουλεύτρα των μνημονίων και του υπηρέτη τους τσικ-λεβέντη Ψευταρά,
     ..ο άνθρωπος που κέρδισε την εκτός κάγκελου παράταση του βίου του στηρίζοντας την χειρότερη κυβέρνηση δωσιλόγων από καταβολής του ελληνικού κράτους, όντας φρικτός δωσίλογος και ο ίδιος,
     ..αυτοπλασάρεται τώρα ως απηνής διώκτης της τρόϊκας και αντίθετος των μνημονίων!

     Πώς αλλοιώς όμως θα μπορούσε να ικανοποιήσει το ανίατα άρρωστο ''ΕΓΩ'' του;
     Πώς θα μπορούσε να γίνει κάτι στον πολιτικό χάρτη της χώρας, χωρίς το υπερτραφές και υπέρβαρο''ΕΓΩ'' του να πετιέται τσουπ! ως πορδή εκκωφαντική και δύσοσμη;
     Στο ψυχιατρείο αδελφές μου, στο ψυχιατρείο!..

     Ρε τί αντέξαμε τόσα χρόνια!
     Ρε δεν θ' απαλλαγούμε ποτέ απ' τις φάτσες τους;
     Και μερικοί του φιλάνε και το χέρι!
     Άβυσσος η ψυχή του Έλληνα!.. 

===================================================================================
Κεραμιδόγατος
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου