Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΤΟ ΙΔΙΟΧΕΙΡΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.

4/4/2012-ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ -ΩΡΑ 9 ΤΟ ΠΡΩΙ.
ΤΟ ΙΔΙΟΧΕΙΡΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ.

========================================================
  1. " Η Κραυγή"-Έντβαρτ Μουνκ 
Η επιστολή της απόγνωσης

«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένησε κυριολεκτικά την δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μία αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι' αυτή.   

Επειδή έχω μία ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικοφ, ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για την διατροφή μου.   



Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον κάποια 


μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία 


Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους 


εθνικούς προδότες όπως έκαναν το 1945 


οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (πίατσα πορέτο 


του Μιλάνου)».

========================================================
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΝΟΙΩΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ 

ΑΝΘΡΩΠΟ.

ΣΗΜΕΡΑ ΧΑΣΑΜΕ ΕΝΑΝ ΣΥΓΓΕΝΗ ΜΑΣ.

ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
                                                          Κεραμιδόγατος
========================================================
Κεραμιδόγατος
 ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου