Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

ΚΕΡΑΜΙΔΟΓΑΤΟΣ: ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΟΦΙΛΟΥ:Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ-(26-1-2011)

ΔΗΜΟΣΙΕΣΗ 26/1/2011


ΓΡΑΦΕΙ: Ο ΚΕΡΑΜΙΔΟΓΑΤΟΣ Ο ΜΑΝΤΟΥΜΑΝΤΑΔΟΡΟΣ

 


Μας έγραψαν οι εφημερίδες, μας έκαναν θέμα τα δελτία

ειδήσεων και για μία ακόμα φορά σιχτιρίσαμε το μαύρο μας το χάλι. Επιτέλους έγινε πασίγνωστος ο Δήμος Μυτιλήνης στο Πανελλήνιο. Δικαιώθηκαν οι προσπάθειες όλων των δημάρχων να δείξουν έργο. Τι είναι ο καημένος ο Θεόφιλος μπροστά τους;  Ένα τίποτα. Αυτοί είναι «άρχοντες». Εμείς τους ξέρουμε, έχουμε παραγνωριστεί. Βαρεθήκαμε να τους  βλέπουμε σχεδόν καθημερινά σε φωτογραφίες στον τοπικό τύπο και σαν ομιλούσες κεφαλές στα κανάλια. Τώρα ήρθε η ώρα να τους μάθει και το πανελλήνιο. Είχαν ένα διαμάντι στα χέρια τους και το κατάντησαν σπασμένο γυαλί. Ένα από τα μέρη που θέλει κάποιος να επισκεφθεί όταν πατήσει το πόδι του στην Μυτιλήνη, είναι το Μουσείο του Θεόφιλου. Έχει ταυτιστεί ο Θεόφιλος με την Μυτιλήνη. Τι  νόμιζαν οι τοπικοί «άρχοντες», ότι όταν κάποιος επισκέπτεται το νησί έρχεται για αυτούς;. Σκασίλα του για το Δήμο και την Περιφέρεια. Δεν φταίνε αυτοί. Ο Τεριάντ  φταιει, που άφησε ένα  έργο ζωής να το διαχειριστούν δημοτικοί «άρχοντες» και διορισμένοι κομματικοί περιφερειάρχες. Δύο «κακά» σε ένα. Και διορισμένοι και κομματόσκυλα. Αλλά πάλι, πού να ήξερε καί αυτός πώς θα λειτουργούσε το Νεοελληνικό κράτος στην εποχή μας. Πολιτιστικά απέχουμε έτη φωτός από τους αρχαίους προγόνους μας .Πάρτε για παράδειγμα το κατ’ ευφημισμόν Υπουργείο Πολιτισμού. Μόνο με τον πολιτισμό δεν έχει σχέση. Είναι το πιο απαξιωμένο υπουργείο. Μέχρι και ο σημερινός μοναχός της Ραφήνας και πρώην πρωθυπουργός, υπουργός πολιτισμού ήταν. Ο πολιτισμός του πιτόγυρου. Μέσα από αυτό το υπουργείο γράφτηκε το έπος  Ζαχόπουλου. Το Υπουργείο Πολιτισμού  λειτουργεί  σαν τιμητικό ψυγείο. Κάτι σαν καραντίνα. Εκεί έβαλαν και τον Σαμαρά, όταν επανεκλέχθηκε βουλευτής με την Ν.Δ. Να μην ενοχλεί. Τι να κάνει και αυτός, δουλειά δεν είχε, διόρισε όλη την Καλαμάτα στο Μουσείο της Ακρόπολης. Πού να ήξερε ο Τεριάντ ότι  ο Δήμος, η  Περιφέρεια και το Υπουργείο Πολιτισμού είναι σαν το τρίγωνο των Βερμούδων. Το ένα εξαφανίζει καράβια, το άλλο εξαφανίζει ευθύνες. Τώρα ο ένας τα ρίχνει στον άλλο. Πήραν όλοι τους μια πολιτική κουρελού και τρέχουν να σκεπάσουν τις ευθύνες τους. Τρέχουν να τις γράψουν στο χιόνι. Αυτά συμβαίνουν στη σημερινή Μυτιλήνη, που ο Κόντογλου την αποκαλούσε Γενουβέζικη και Τουρκεμένη. Αν ζούσε, θα της πρόσθετε ένα  επί πλέον χαρακτηρισμό: Μετριοκρατούμενη.

   ……………….   /  ………………..
    Πασόκ και ΝΔ καίνε τα καμένα χαρτιά τους. 

Τα σκάνδαλο Siemens ήταν ένα διαχρονικό σκάνδαλο δύο δεκαετιών, όπου υπήρχε μια συντεταγμένη και εγκάρδια συνεργασία μεταξύ του Ελληνικού συστήματος πολιτικής και οικονομικής εξουσίας με το αντίστοιχο Γερμανικό. Από τη δική μας πλευρά, μετά το τέλος της εξεταστικής επιτροπής το Πασόκ και η ΝΔ βγάζουν τα «σαπάκια» τους στην σέντρα. Ένα σκάνδαλο πιστοποιημένο και από τις Γερμανικές εισαγγελικές αρχές με πορίσματα για  καταγεγραμμένα ποσά που τρομάζουν. Παράνομα χρήματα διακίνησε η Siemens στις περιπτώσεις του ΟΤΕ του ΟΣΕ και του C4I (Σύστημα ασφάλειας Ολυμπιακών Αγώνων). Αρκετά χρήματα πέρασαν από τσέπες Ελλήνων πολιτικών αλλά και από τα κομματικά ταμεία των δύο κομμάτων εξουσίας. Το Γερμανικό εισαγγελικό πόρισμα μιλάει για ένα 2% των παράνομων χρηματισμών, που κατέληξε στα ταμεία των δύο κομμάτων. Ας μην ξεχνάμε την κατατεθειμένη ομολογία Τσουκάτου για το ένα εκατομμύριο μάρκα που κατέληξαν στο ταμείο του Πασόκ και του Μαντέλη για είσπραξη προσωπικής χορηγίας (έναντι ποιας εξυπηρέτησης ;)  200.000 Γερμανικών Μάρκων, περίπου 100.000 Euro. Μιλάμε για ένα διακομματικό σκάνδαλο μαύρου πολιτικού χρήματος. Παραφράζοντας τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης που διόριζε κοπρίτες (δική του έκφραση) παντογνώστη Πάγκαλο, καταλήγουμε στο: «Πασόκ - ΝΔ όλοι μαζί τα φάγατε και όλοι μαζί τα κουκουλώνετε». Το μεταξύ τους παζάρι να βρεθούν Ιφιγένειες, δηλαδή καμένα χαρτιά, δεν πείθει πια κανένα. Άσε που εξοργίζει το Πανελλήνιο.

ΥΓ. Το κείμενο για το μουσείο του  Θεόφιλου δεν “βγήκε” έτσι όπως το διαβάσατε. Το άλλαξα. Το έκανα πιο γενικό, πιο θεωρητικό, λιγότερο νομικά επικίνδυνο, σεβόμενος την εφημερίδα, τον Μανώλη και τον Παναγιώτη.

Κεραμιδόγατος ο μαντουμανταδόρος (Β.Π)
(24-01-2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου