Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

JUMBO:Η ΛΗΘΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ

της Μαριαννας Τζιαντζη


Όλοι, μικροί μεγάλοι γνωρίζουν τη ραδιοφωνική και τηλεοπτική διαφήμιση του Jumbo με την Κατερίνα Στανίση στο ρόλο της νονάς. Ελάχιστοι όμως γνωρίζουν ή θυμούνται τις κινητοποιήσεις που είχαν γίνει το 2009  σε όλη την Ελλάδα ως διαμαρτυρία για την τρομοκρατική απόλυση ενός εργαζόμενου σε αυτή την αλυσίδα καταστημάτων παιχνιδιών. Τότε έγιναν 29 συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας  έξω από  ισάριθμα καταστήματα της πολυεθνικής επιχείρησης, από τη Θράκη μέχρι την Κρήτη, ενώ πέρυσι δικάστηκαν 14 μέλη του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ επειδή συμμετείχαν στον ειρηνικό «αποκλεισμό» των Jumbo της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας.
            Η νονά τραγουδά χαρούμενη, τα βαφτιστήρια τραγουδούν, οι γονείς  τραγουδούν και χαίρονται, εμείς οι ευαίσθητοι σχολιαστές ρητορεύουμε για την αισθητική της διαφήμισης, όμως κανείς μας δεν ξέρει πόση διάθεση για τραγούδι έχουν οι εργαζόμενοι στα Jumbo, πόσο ελεύθεροι είναι να μιλήσουν για το μισθό τους και τις συνθήκες εργασίας τους. Μια πετυχημένη, λαϊκή ή λαϊκότροπη διαφήμιση είναι το καλύτερο πλυντήριο της νόμιμης εργοδοτικής ασυδοσίας.



Όλοι, μικροί μεγάλοι γνωρίζουν τη ραδιοφωνική και τηλεοπτική διαφήμιση του Jumbo με την Κατερίνα Στανίση στο ρόλο της νονάς. Ελάχιστοι όμως γνωρίζουν ή θυμούνται τις κινητοποιήσεις που είχαν γίνει το 2009  σε όλη την Ελλάδα ως διαμαρτυρία για την τρομοκρατική απόλυση ενός εργαζόμενου σε αυτή την αλυσίδα καταστημάτων παιχνιδιών. Τότε έγιναν 29 συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας  έξω από  ισάριθμα καταστήματα της πολυεθνικής επιχείρησης, από τη Θράκη μέχρι την Κρήτη, ενώ πέρυσι δικάστηκαν 14 μέλη του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ επειδή συμμετείχαν στον ειρηνικό «αποκλεισμό» των Jumbo της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας.
Η νονά τραγουδά χαρούμενη, τα βαφτιστήρια τραγουδούν, οι γονείς  τραγουδούν και χαίρονται, εμείς οι ευαίσθητοι σχολιαστές ρητορεύουμε για την αισθητική της διαφήμισης, όμως κανείς μας δεν ξέρει πόση διάθεση για τραγούδι έχουν οι εργαζόμενοι στα Jumbo, πόσο ελεύθεροι είναι να μιλήσουν για το μισθό τους και τις συνθήκες εργασίας τους. Μια πετυχημένη, λαϊκή ή λαϊκότροπη διαφήμιση είναι το καλύτερο πλυντήριο της νόμιμης εργοδοτικής ασυδοσίας.

========================================================
Κεραμιδόγατος 
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου